mandag 1. mars 2010

Bowling!

Trusopplæring!
Storeguten min som blir 6 år i sommar, går på trusopplæring! Dei andre borna går i samanheng med barnehagen, men sidan mine to har fri mandagane, må eg bli med, og det er heilt greit, storebror synest det er litt trygt også... Sjå berre her kor flink han er! :) Dagens middag! Steikt sei kokt i fløte med poteter og brokkoli til! Det var kjempegodt! :) Brokkoli er noko av det beste gutane får! :)
Som eg skreiv i går, skulle vi i selskap ut på bowlingen, det var STAS!!! :)
Lillemann jublar ovar å ha fått "spare"... :D

Storebror og lillemann! :) ..typisk lillemann å gjer seg til! :)Storebror skal til å kaste! :)Lillemann skulle BERRE ha den blå kula, so etter kvart slag måtte han vente litt før den kom... :)
Sjå kor spendt han er på kor monge kjegler han får ned denne gongen, tok litt tid frå han slapp kula til den faktisk kom fram å reiv ned nokren kjegler, men blei etter kvart veldig flink da! :)

Før vi for i selskap, måtte vi ut å nyte det fine vinterveret! :)

Då vil eg ønske alle ein fin kveld!

Klem Sheila

1 kommentar:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

He no kosa dokke bra alle sammen ser ej på bildene :o)))
Utrulig herlige gutter...so nønne atte!! ikke vanskelig å sjå ken dei e lik hvertfall hehe..(pappsen)

Ønske dej ei flott veke :o)