tirsdag 23. mars 2010

Heisann! :)

Idag har gutane vår i barnehagen, og mens dei var der, rydda eg og vaska litt i heimen, vaska litt kle, og sorterte litt i kles-skapet mitt, alltid spennande, der kjem det alltid fram ting eg heilt hadde gløymt eg hadde! ;)



Etter at husbonden kom heim frå eit møte med ein kunde i fiske-firmaet deira, tok vi oss ein kjøretur med nyebilen! Då stoppa eg på ei malarforretning og kjøpte grunning, og maling, eg har nemlig planar, som dokke skal få sjå om ...kansje 4 dagar då prosjektet er ferdig! :)


Skilt som eg har på kjøkkenet! :)

Til middag idag laga vi heimelaga kjøtpudding, det var GODT! :)

Her kjem oppskrifta!


500 g kjøttdeig
4 dl melk
4 ss potetmjøl
1 egg
1 1/2 ts salt
1/2 ts pepper
1/2 ts muskat
1 boks mais
1 rødløk


Blandast i foodprosessor, og has i form. Steikast på 180 grader i 50 - 60 min. Vi serverte poteter og gullerøtter til. Også kjempegodt med kålstuing til! :)

Her er den rå i forma...

I ovnen...

Og på bordet, den vart lett og luftig! :) Mmmm...

Mens vi laga middag spelte gutane "jakten på den forsvunnede diamant."


Husbonden laga også middag til lillemor idag, ei god blanding av potet, gullerot, rabbe og mais!


Lillemor likte middagen til pappsen! :)


Ha ein fin dag folkens!


Klem Sheila!

2 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg.
så koselig blogg du har,kjekt med oppskrift.
ønsker deg og dine en flott dag vidre..
klem fra sylvia

Monica sa...

så kosleig blogg du har. Hjertelig takk for oppskrift, den så god ut! Ønsker deg en nydleig kveld. klem monica