onsdag 17. mars 2010

Barsel-treff!

Heisann! :)
Idag har eg hatt barseltreff, besøk av 5 kjekke damer, og 5 skjønne babyer! For anledninga, laga eg ein pastasalat, og focacciabrød til...
I pastasalaten idag hadde eg:
Pasat sjølvsagt
Raud og gul paprika
agurk
mais
purreløk
sukkerert
tomat
rødløk
kvitløk
og steikte kyllingfiletar i småbitar
Denne gongen laga eg "kvit" pastasalat, blandar ei boks med rømme og ein pakke majones, og saltar og peprar det før eg tek opp i grønsakene, og kyllingen og pastaen til slutt!
Fekk sp.mål om oppskrifta til den forige pastasalaten eg laga, og i den hadde eg omtrent samme ingrediensane, berre at då blanda eg grønsakene, kyllingen og pastaen fyrst i bollen, og tok litt olje over, og eit par ss pesto, og blanda godt, so serverte eg den med gresk rømmedressing til, det er personlig min favoritt! ;)
Til kaffien etterpå, hadde eg laga ei OREO-kake, den er berre himmelsk! :D
Ei skikkeli kaloribombe!!! :)Gløymde å ta bilde av den før vi hadde kasta oss over den! ;)
Maritimt vårantrekk! :) Mørk blå bukse, og kvit og mørk blå stripa genser med gullknappar på eine skuldra!
Gler meg til vår!

Ha ein fin kveld folkens! :)

Klem Sheila

2 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Åååååååååååååååååååå!!!!! Gjett om ej skal lage den pastasalaten da!!!! Skal lage den i løpet av veka!!! ♥♥ Elska pastasalata♥

Tuuusen takk for mange gode tips og ikke minst flotte tips :o)) Veldig hyggelig og mange forskjellige tilbakemld og det er kjekt ♥

Steik kor heldig dei var dei som kom på barseltreff i dag da...du e no pinamej en ræææsar!! Helt imponert kor du diska og laga til!!

Ja ej he vel sagt det før...du e mej ei kjekk ei du ♥

Ønske dej ei fin veke vidare og ei knallgo herlig helg ♥

Hopp og sprett og klem fra Hegemora ♥

Unknown sa...

kor koselig blogg du he :) må inn å lese titt og ofte ;)

klem <3