torsdag 4. mars 2010

Heisann alle sammen! :)

Idag er eg so heldig å få heim att min kjære frå sjøen! :D

4 longe veker er endelig over, har sakna han veldig, det er so godt å kjenne den nyforelska følelsen kvar gong vi har vore vekke frå kvarandre! :)
Elskar han so utrulig mykje!

Her kjem eit par bilder frå bryllaupsdagen vår! :)Her har vi endelig komt oss på bryllaupsreise! :) Kor vi kosa oss!!! :) Var ein plass i Tyrkia som heiter Kemer, ein nydelig, koslig plass, med eit utrulig fint hotell-område med appelsintre rett utanfor balkongen vår! :) Vi reiste to dagar etter bryllaupet! :)Litt kos! :)Trygt og godt på fonget til husbonden! :)I sjøen! :)På kameltur! :) Åsso måtte eg sjølsagt legge ved eit bildet av den skjønne familia mi! :) Lisjemor ligg i magen på dette bildet! ...ca 2 1/2 mnd før ho kom til verda!

Dei hærlige gutane vår! :)Å den nydelige jenta vår! :)

Eg må vere verdas lykkligaste!!! :) ...å heldigaste! :)


Ha en fin kveld!

Klem!


1 kommentar:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Ååååååå blir helt rørt her!!! Dokke e so SKJØNNE!!! Må koooose dokke masse no da...dokke e et kjempefint PAR!! :o)

Herlig innlegg!! Du e kjempeflink!

Ønsker dej og dine ei go helg Sheila :o)

PS! Ej fikk lest den skjønne kommentaren din før heile innlegget mitt blei sletta :o( Veit ikke helt ka so skjedde..hehe..er litt kokko maskina innimellom...bilda og alt forsvant..skal sjå om ej fe ta nye i dag og lage nytt innlegg..lisjesnuppa e sjuk i dag so det blir en skikkelig kosedag her heime :o)

Stor klem fra mej :o)