torsdag 11. mars 2010

Heisann! :)
Har akkurat hatt meg ein tur på senteret, farfaren til husbonden fyller 89 år, og søstra mi fyller 24 år idag. Skulle stad å kjøpe bursdagsgave, då eg kom over desse skjønne blomstrane på Glasmagasinet - til halv pris! :) Alt er no forresten til 50 % der da, dei skal vel legge ned kjeda, å held på å selle ut alle varene!
Synest dei var so hærlige, bytta ut dei sølvfarga greinene eg kjøpte til jul, og putta dei nye blomstrane i denne urna vi fekk i bryllaupsgåve! :)
Duse rosa og kvite blomstrar! :)

Med meg heim igjen, blei også desse søte kaninene, det er no tross alt snart påske! :) Og desse var ikkje gule, so dei kan få stå litt lenger, og ha dei fram litt før! :) Dei får stå saman med engelen min som eg fekk med ungane til morsdagen! :)


Søøøte! :)
I tillegg til desse fine "funna", fekk eg oppleve noko eg synest var veeeeldig trasig idag... Mens eg var inne på Cubus, sat lillemann på 4 år i sofaen der dei har tv med Disney channel på (inne på Cubus), eg stod ca 7 m ifrå lillemann og snakka med ei venninde som jobbar der, høyrer eg plutselig på høgtalaren; Det er ein gut på 4 år som heiter ...... som saknar mammaen sin! Eg kika mot den raude skinnsofaen som no var TOM!!! Å hjelpe meg kor eg sprong, ned til Bok og Media der lillemann var saman med senterledaren! Han stod der med tårer i augene stakaren! Og strekte hender då han såg meg! Det er noko av det verste eg har opplevd! Eg har knip i magen enda! Det som var so rart, var at han ikkje hadde sett meg der eg stod omtrent rett bak han, å at eg ikkje hadde registrert at han gjekk. Rett utanfor Cubus traff han senterledaren som tok han med ned der dei har mikrofon til høgtalarannlegget! Gud, for ein ekkel opplevelse, eg skal aldri sleppe nokon av borna ut av synet på eit senter ever again!!! Raraste var at eg ikkje eingong hadde registrert at han var vekk, for ein EKKEL følelse!
Dei snilde damene på Bok og Media hadde gitt han denne malar-boka, den vart han glad for! :)
Stakar lisje, store guten min!
Ha ein fin dag alle sammen!
Klem Sheila!

2 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Hei du vakre♥
Først..Tusen takk for awarden♥Kjempe koseleg og eg set stor pris på den♥
Kjekt at du vil vere med å feire lesartalet inne hos meg☺
Uff...Eg kjenner på kroppen følelsen du måtte ha hatt når skatten var "borte"..
Så snilde det dei var på bok og media med han da☺
Veeeldig flotte desse blomstrane du har kjøpt og dei to påskeharane var kjempe søte!
Å ja,viktig å ta vare på kvarandre slik som du seier..
Høyrest ut som dokke hadde det koseleg♥
Min kjære er snart heime etter ei veke på jobbreis.Alltid kjekkast å vere samla alle!
Ønskar deg ein super fin torsdag vidare♥
Klem frå Astrid☺

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Heia :o))

Nyyydelige blomster, elska dissa duse fargane der!! ♥ Påskekaninene va kjempesøte hehe...

Ja e vel konkurs da...:o( Masse butikka no i vik ,og alt kan vel ikke gå like bra..

Å Herre Jemeni also kor redd ej oxså hadde blitt, stakkars lisjegolle då!! ♥ Men det endte no GODT til slutt og lisjegolle blei vel glad for tegneboka da :o)) Snille dei va da , slikt blir ej veldig glad for , ekke so masse som skal til for å gjer oss glad!

Kan vere på MOA ej å kjøpe mej en liten ting til 30 kr som gjer mej hoppandes glad og ej kjem ikke mej fort nok heim!! Hehe..

Treng lixsom ikke å koste nåke...;o)

Takk for koselig kommentar Sheila! Du e ei go jente!! :o)

Tuuuusen takk for svar på mail , gud kor snill du e da...ej satsa på den du anbefalte og skreiv en del om ♥

Ønske dej ei herlig helg i lag med alle dine kjære ♥

♥ klemmer fra mej ♥