onsdag 24. mars 2010

Litt påskestemning!

Heia! :)
Idag har det våre nydelig ver, har hive ut teppa og alle dynene til lufting, skifta på sengane til gutane, og mala litt på prosjektet mitt! :)
Har også hatt kvalitetstid med lillemor idag sidan gutane har hatt barnehagedag! Eg og lillemor trilla oss ein tur på bruktbutikken, utan fangst idag, men koslig berre å kike også! :)

På blomsterbutikken derimot fant eg potter med påskeliljer, som eg lenge har gått å tenkt på at eg skulla hatt...

Denne korga som påskeliljene står i, kjøpte eg også idag! ...passar til lykta som står på trappa! :)


Måtte ha litt påske-stemning inne også! :)

Gutane har mala påske-egg, til no har dei mala to kvar, men fleire skal det bli, kansje vi får lage pannekake imorga...? :)


Litt "omplassering" av pynt i stua...


På menyen idag stod det Fiske-suppe!

Fiskesuppe!
400 g torsk/sei
1-2 gullerøtter
1 løk
1 purre
10 dl fiskekraft
4 ss smør
4ss kveitemjøl
2 dl mjølk
0,5 dl rømme
1 ss grasløk

Lag jevning av smør og mjøl, og spe med kraft og mjølk, kok grønsakene møre i suppa. Del fisken i bitar, og ha den i suppa, la den trekke til den er kokt, ca 10 min. Ha så i rømma, få eit lite oppkok, og strø over grasløken og server! :)
Lettvindt! :)

Vi hadde brød til idag! :)


Har også våre på Bodypump idag, det kjem eg vel til å kjenne imorga, tenker eg! :)

Ha ein fin kveld folkens! :)

Klem Sheila!

2 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Åååååå gleda mej te å sjå prosjektet!!! ♥ Ja her var det vårstemning i heimen ♥ og på trappa ♥

Mange flotte bilder ♥

Ha en flott dag Sheila ♥

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Kjempe koseleg på trappa da..Å egga dei søte små ha mala var nydelege(perfekt fargeval;)
Så fint hos deg☺
Tusen takk for gode ord♥
God påske til deg også♥
KLem frå Astrid☺