fredag 12. mars 2010

Spisestua Før og Etter!

Heisann!
No har eg leita litt inn på datamaskina til husbonden, og funne bilda eg tok av spisestue-møblane før eg mala den! :)
Eg kjøpte denne spisegruppa brukt, den er antikk frå Bergen frå 1920- talet! Alle som såg den, sa eg var gal som var tenkt å ødelegge den med maling, men so bestemt som eg kan vere, høyrde eg ikkje på nokon, og mala spisegruppa kvit! :) "Du kjem til å angre!!!" ...var det eg fekk høyre, men eg har ikkje angra eit einaste sekund, er berre glad for at eg gjorde det då eg gjorde det, for det var litt arbeid med det, men når resultatet blir bra, er det verdt det!!! :)Her er to av stolane -FØR!Bordet (uten klaffar) -FØR!


Her er spisegruppa -ETTER! Med ein klaff i, eg har to klaffar til, slik at bordet kan verte 240 cm langt, då kan eg dekke bordet til 12 stk. Er kjempefornøgd!!! :D

Idag hadde vi ball til middag, kjennes litt rart å ha ball på ein fredag, sidan det er torsdags-mat, er ikkje det vel rart...? Kun på grunn av balle-måltidet idag har eg gått å inbilt meg at det er torsdag... Hmmm... Godt var det iallefall! Svigermor kom tilfeldigvis innom, å fekk seg middag ho `og! :)
Pappa og prinsessekos! Dei er sooo gooode!!! :)
Ha ein fin fredagskveld folkens!
Klem Sheila!




2 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Lekkert!!! Kan tenke mej det va masse arbeid ja!! Fytti katta!! Men flott blei det hvertfall ♥♥
Hmmmm..he lyst på rundt bord!! Vil ha!! hehe..

Go helg...mmmmm såg godt ut ja med potetball!!

Klem♥

Atelje Skärvan sa...

Vilken skillnad,det blev jätte fint.
Kram Agneta