søndag 28. februar 2010

Goood morning!


God søndags morgen til alle sammen!

Alle samla rundt frukostbordet!Lillemann pressar juise!Våkna idag til eit hærlig søndagsver! Det er so deilig når sola skin frå skyfri himmel, blir so glad av det! Eg er nok av den sorten som blir ein smule versjuk, er det grått, vått å surt ver, er ikkje humøret mitt på topp, men skin sola derimot, og gjerne tørrt på veien, og varmt i lufta, ja då er eg glad som ei sol, då er det ikkje mykje som skal til for å glede sjela mi! :)

Blomstrane mine er like fine enda!:)

For å seie det mildt, so har dette våre ei innholdsrik helg, fredag stod eg opp tidlig for å levere ungane i bhg, for so å fare sjølv på "samtale" med sjefen, før eg skulle til frisøren. Etter å ha henta gutane i bhg, bar det heim, rydde å stelle litt til helga (huset var allerede vaska til eg skulle få besøk på torsdagen) Lage middag, og so fekk vi besøk av ei venninde og to små pier på kvelden, ungane kosa seg! :) I går, var vi invitert i to selskap, fyrst til eit tvillingpar som går i bhg, deretter til lissjesøstra mi som fylde 11 år, so tidlig på førmiddagen bar det til Vik for å handle inn heile 4 bursdagsgåver, for idag skal vi også nemlig feire dattera til ein kompis, ho blir 6 år! Eg og stemora til jenta laga bursdagskake til jenta i gårkveld, trur vi konkluderte med at vi vart nøgde med resultatet! :)

Vi skal feire dagen hennar idag på bowlingen, so det blir nok stas for ungane! :)


Ingen morgen utan radio her i huset, elskar å høyre på god musikk, nyheiter, å anna kos på radioen om morgenane!


Ha ein fortreffelig søndag alle sammen!

Klem Sheila!

2 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Ååååå kor flinke du e!!! Kosa dokke skikkelig under frokosten ser ej..kjekt!!

Mange fine bilder :o) Kaka va no kjempeflott da..håpe dokke fe det kjekt på Bowlingen i dag...det e no so kjekt å bowle :o))))

Ønske dej og dine oxså en trivelig søndag...

lisje astrid's husblogg sa...

Heisann♥
Såååå flinke dokke har vore☺
Den lekre kaka☺
Å såååå søte barna dine er♥
Velig koseleg heime hos dokke♥
Nyyyt dagen☺
KLem frå Astrid☺