torsdag 25. februar 2010

Kosedag!

Heisann!:)
Idag fekk eg besøk av to venninder eg ikkje har sett på lenge, ho eine bur i Oslo og har nettopp fått baby, ein skjønn liten gut! :) Ho andre bur her, og har også ein skjønn gut på litt over året! :) Vi skravla å kosa oss, eg hadde laga pastasalat og ei ostekake til dei skulle kome!
Dei var so skjønne å kom med kvar sin blomsterbukett til meg! :)
Kaka fekk fart på seg, og var oppeta før eg rakk å ta fram kameraet... ;) Men rakk å fotografere pastasalaten, restane av den iallefall... :)
Har våre ein fin dag! :) Hærlig ver har det også våre, gutane har hatt fri frå barnehagen, og hadde besøk av sonen til ei venninde, dei var ute på marka å leika seg, rann seg på akebrett, å naut sola! :)

Ha ein fin kveld vidare! :)

Klem Sheila











2 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Høyrest ut som ein kjepe kjekke dag☺
sååå fine blomster du har fått da☺
No vart eg bra frista på salaten din..Kom frå trening for ein time sida,så eg har vatn i munnen av det bildet☺hehe☺
Eg har akkurat laga ei ostekake også(farfar skal feire dagen sin i morga)
masse fine bilder du har i innlegga nedover her☺Å sååå søte små♥
Lekkert funn på bruktbutikken!
Likar kjempe godt spisestua di☺
Ønskar deg ein god kveld vidare♥
Klem frå Astrid☺

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Heia!

ÅÅåååå kor snilde dei e da :o))) veldig flotte blomsterbukettar...mmmm pastasalaten såg veldig god ut..he du oppskrifta?? Hehe syns den såg so god ut...

Ønske dej en fin kveld..her heime blir det kosekveld med god mat og tv :o))

Klem fra mej...