tirsdag 16. februar 2010

Kosedag!

Heia! :)

Enda ein dag er over, no sit eg eigentlig berre å ventar på at Frustrerte fruer skal begynde! Dagen idag har vore innholdsrik og koslig! :) Starta med kaffi og frukost hos eit vennepar, etter at gutane var køyrde i barnehagen, deretter for eg heim for å hente vogna til lillemora, og gjekk venninda mi i møte, då trilla vi ein long tur med vogn begge to, deilig med frisk luft var det! :) ...sjølv om det var faktisk litt i kaldaste laget, men vi holdt varmen mens vi var i bevegelse! :) Når vi sa oss ferdige med trimmen for idag, inviterte eg henne og dattera på middag heime hos oss, noko dei sa ja til! På menyen idag stod det Kylling-frikkase`...


KYLLINGFRIKKASE`:

5 kyllingfileter

9 poteter

1 løk

6 gullerøtter

1 purre


Saus:

6 ss smør

9 ss kveitemjøl

12 dl hønsebuljong

1,5 dl matfløte

salt og pepar


Kok sausen, (ha i matfløta mot slutten av koketida) ha i grønsaker og kyllingen, (i bitar sjølsagt) salt og papar og kok i 15 min. Eg serverar den med baguettar til! :) Denne oppskrifta er ganske stor, men eg frys berre ned det som blir til overs, so har vi lettvindt middag ein dag vi kansje ikkje har like god tid! ;)
Ha ein fin kveld vidare!
Klem Sheila

1 kommentar:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Titt titt :o)))

For en flotte og kjekke blogg!! Likte alt ej såg og leste...nydelige bilde og nydelige unga!!! :o))

Flotte bilde av heimen din oxså....du må legge ut MEIR hehe!! Og kjempekjekt å få sjå bildet og oppskrift på den gode maten du laga...mmm!!

Det e kansje ikke so lenge sida du starta å blogge?
Ej e nyoppstarta bloggar hehe...faktisk veldig kjekt her inne på Blogglandia!!! :o)

Ønske dej ei flott veke...