torsdag 18. februar 2010

Heisann! :)
Her er eit bilde som eg har "gjort gammalt", det er eit bilde av min kjære og meg...
Skal prøve å sjå om eg greier å legge ut linken der dokke kan gjere det same med dykkars bilder!
Her er skattane våra!

Her er eg, mora mi, og mormora mi saman med lissjemor! 4 generasjonar! :)


Igår var eg på barseltreff igjen, det er so kjekt å møte andre med babyar! Kjekt for dei små også, og so får vi alltid noko godt å ete, ho som hadde invitert oss heim igår, hadde laga kjempegode vårrullar med steikt ris til, Mmmm! :) Til kaffi etterpå fekk vi ostekake! ...også Mmmm! :) Det var so nydelig ver igår, at vi trilla fram, det er ikkje so veldig longt, men eit lite stykke, og på vei heim, plukka eg opp gutane i barnehagen, so dei fekk gå saman med meg og lissjemor heimatt! Ei jente på barselgruppa kunne fortelle at det var "askedag" igår, det veret som var igår, skal det fortsette å vere i 18 dagar fram i tid, so stemmer det, har vi fine dagar i møte! :)
Klem Sheila


1 kommentar:

Husmora sa...

Heisann snuppa:)

He ei lita gave til dej på bloggen min!!
Ta en tur innom å sjå :)
Håpe dokke he de bra:)

Klem klem:)