søndag 17. juli 2011

Sommarfest! :)


Dette innlegget er frå laurdag 16.7

Eg, søstra mi og ungane vår trilla oss ein tur opp i bakkane for å besøke pappa og besta, dei bur i samme hus, berre i kvar si etasje. Dette er besta, ho er 83 år og veldig sprek, møtte ho med kanteklipparen i henda då vi kom opp... :)



Det var veldig varmt, so vi tok å fylde ein balje med vatn der ungane kunne kjøle seg ned litt i! :) Her er det lillemor som ville duppe seg litt...



Her ligg vi tre søstre på rekke og rad og nyt sola! :)



Det vart litt i varmaste laget, so vi for på stranda igjen! :) Dette er den skjønne tanteungen min! :)



To av søstrene mine og ungane i vatnet... :)



Eine søstra mi leidar lillemor ut i vatnet!



Lillemor kosar seg ved strandkanten... :) Med smukk! :)




Gamle minner!

Denne badestranda brukte vi å vere nesten daglig sommarane i "gamle-dager". Noko vi kunne minnast var at der brukte å vere eit slags basseng ute i vatnet eit stykke bortom stranda, det var satt saman monge steinar i ein ring, og inne i denne ringen var vatnet alltid so varmt, og jammen var "bassenget" der enda... :) Artig! :)

Søstrene mine på bildet...



Storebror som varmar seg litt, og nyt sola! :)



På kvelden var eg og alle kollegane mine inviterte på sommarfest hos sjefen, det var kjempekoslig! :) Grilling, vin og hyggelig selskap! :)

Her står eg med velkomstdrinken min! :)



Her er 5 av oss, manglar 2 stk på bildet!



Sjefen vartar oss alltid slik opp når ho inviterar oss, ho er kjempeflink med mat, og er ein fantastisk vert! :) Vi fekk grilla, heilsteikt indrefilet av svin og indrefilet av storfe, chorizo-pølse, potetbåtar (som berre er heilt nyyydelig gode!) deilig salat og heimelaga bernaise-saus...

Holdt på å gløyme forretten vi fekk; mango surra i serrano-pølse, litt mår ved sida av, eit salt kjeks med litt ost til, utrulig flott! :)


Ein kjempekjekk kvald! :)


Håpe dokke også kosa dokke! ;)


Sheila!

Ingen kommentarer: