mandag 4. juli 2011

Fjelltur!

Etter ein bedre middag hos svigers i går (søndag) tok vi på oss tur-klær og gjekk på fjellet der dei bur, det var koslig! :)


Her er svigermor, mannen min og lillemor i bæremeisen! ...der sat ho som ei prinsesse! :)


Eg og storebror inne i skogen! :)





Her fann dei blåbær...








Her er gjengen inne i skogen, på veg mot fjellet! Der var litt trollsk stemning... :)




Lillemor plukkar blåbær, det var godt tykte ho! :)




Eg og lillemor utanfor "Uglesætra"...




Her var det nokon som hadde stelt det rett koselig til, med benkar og stubbar til å sitte på... Her er heile den lisje familia mi samla på eitt bilde! :)




Gutane kosar seg når dei får klatre å styre seg ute!




Det var ein koselig dag!



Etter turen fekk vi oss kaffi og kanelsnurrar heime med svigermor, det smakte då ekstra godt etter trimmen og all den friske lufta! :)



Ellers reiste mannen min idag, blir vekke i nesten 3 veker, so det blir ikkje ein full tur, saknar han allerede, og gledar meg til han kjem heim, då skal vi på ferie med campingvogna vår, køyre etter fine-veret og so har vi billettar til Kaptein Sabeltann-show, noko som vi gledar oss til både små og store! :)





God sommar til alle!



Klem Sheila! :)


Ingen kommentarer: