søndag 19. september 2010

Søndagskos! :)

Heisann! :)


Blei sittane å sjå på Åndenes makt i går, og orka ikkje å legge inn innlegget frå søndaget før eg skulle gå å legge meg, so her kjem gårsdagens innlegg! :)

Som eg skreiv på laurdagen, hadde vi overnattingsbesøk, og gutane synest det er veldig kjekt å vakne opp saman med tanta si! :) ...trur tanta synest det var litt i tidligast laget då dei begynte å styre inne på rommet allerede i halv åtte tida...

Lillemann ville inni one-piece dressen til tanta! :)


Der var visst plass til begge to inni! :)




Deilig frukost, med steikt egg...



Frukost-kos! :)




Sidan det var inne-ver idag `og, tok vi å leita fram masse reste-tråd, og laga tråd-balla, det hadde gutane aldri prøvd før...





Storebror konsentrerar seg...





...og so ville dei bake, so eg laga ei halv oppskrift med hvetedeig, og delte den i 4, eg laga bollar av min del, lisje-tanta laga kanelbollar av si, storebror laga litt forskjellige former dekt med sukker og kanel, og lillemann laga noko som likna mest på ein diger larve... :)


To små hender...


Dei ferdige bakevarene! :)




Lillemor og mormor måtte godkjenne kanelbollane til lisje-tanta, og ho fekk bekrefta at dei var kjempegode! :)





Her er dei ute å plukkar plommer!





Spisestua i går-kveld... Tråd-ballane heng i vindauget! :)




Her er dei! :) ...gutane vart stolte når dei såg det ferdige resultatet! :) ...dei forstod ikkje heilt korleis det skulle bli duskar av tråden dei snurra rundt den pappen... :)



Ha ein fin mandag! :)
Klem Sheila!

Ingen kommentarer: