mandag 20. september 2010

Glimt av solstrålar!

Rakk akkurat å få tatt eit par bilder av nåkren solstrålar som stakk innom spisestua i kveld! :)








Dette var synet som møtte meg på badet etter at lillemor fekk eit par minutt for seg sjølv mens eg laga til eit måltid... Ho har det med å drage ut eit og eit plagg frå skuffa si, legge det på hovudet, for so å kaste det frå seg på golvet... Skal tru kven ho har det frå...? :) (eg kastar dei ikkje på golvet etterpå da...) hehe! :)



Idag var vi på lunsj hos mamma, vi var for å tilpasse kjolen mamma held på å sy til lillemor, ho skal fotograferast hos fotografen imorga, gledar meg sooo, å kjolen blir berre heilt nydelig! :D



Storebror ser på tanta si som spelas nintendo ds!





Lillemor og mormora på syrommet til mormor! :) ...her var det masse spennande for ei lita prinsesse! :)



No tek eg kveld, og ønsker alle sammen ei strålande veke! :)
Klem Sheila! :)

3 kommentarer:

. sa...

Ja litt "heisan og hoppsan" må til...

Siljes Hobbyrom sa...

Så flotte bilder!

Herlig lillejenta di! ;)

Klem

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei ♥

Her var masse flotte nye innlegg da!!! Bra dokke kosa dokke ♥ Her går det berre bra ,men he ikke fått inn varer enda , kun ifra Durance ♥ Så nå går ej her og venter spent på alle varene ej he bestilt inn :))) Blir spennende og ikke minst kjekt :))

Ha en fin kveld ♥