tirsdag 9. februar 2010

Middag hos svigers!

Heisann!
Idag har eg og ungane våre på middag hos svigerforeldra mine, dei hadde laga julemiddag, og det var nydelig! :) Til dessert hadde ho laga rippsbær med vanilje/krem, og til kaffien seinare hadde ho laga ei hærlig gullerotkake og sveler! Mmmm... Svigermor vartar oss alltid so godt opp! :) Svogeren min og dama, og deira gut på snart 2 år var der også, og svigerinda mi og deira farfar, so det var eit hyggelig lag! :)
Kake og dessertar er noko av det beste eg får, er skikkelig glad i søtt! :) ...men det skal også vere sagt at eg er ikkje mindre glad i god mat heller...:)
So er eg so heldig at (sjølv om at eg er også glad i å lage mat) so har husbonden ei brennande glede i matlaging!
Han planlegg ofte middagar i fleire dagar fram i tid, legg kjøtet i deilige heimelaga marinarer, prøvar støtt og stadig ut nye oppskrifter som han finn på nette og andre stadar!
Spennande sausar, nye spenande tilbehør, og alle mulige sortarkjøt og fiskesortar!
Det synest eg er kjekt, alltid like spennande kvar gong eg kjem heim frå jobb når han er heime, å sjå kva som står på menyen den dagen! :)
Og så er det bra for ungane å ha eit godt og sunt, og variert kosthold, og det er husbonden absolutt med på å bidrage med! :)
Flinke mannen min!
Klem Sheila!

Ingen kommentarer: