mandag 8. februar 2010

Heimen min!

Ei av mine interesser har lenge våre interiør, har gjennom tida skifta stil fleire gongar, men har no landa på den litt romantiske stilen, det går mykje kvitt, innslag av rosa og grått, men med mørke brune møblar i stua!
No har vi nettopp mala og pussa opp litt, so det ser enda litt tomt ut på vaggane osv, men det kjem til å kome seg etter kvart!
Her er ein liten "smakebit"...:)
Eine salongen i stua!
Andre delen av stua!

Og her er spisestua!
Denne spisegruppa har eg "gjort ny", kjøpte den antikk fra 1920. Den var mørk brun, skal vise "før og etter" -bilder ein annan gong... Eg likar den mykje bedre no iallafall! :) Har 6 stolar til den og 3 ileggsplater so ho kan bli heile 240 cm long! Tripp-trapp stolane burda sjølvsagt også ha våre kvite no, men men...
Meir viser eg ikkje i denne omgong... :)
Klem Sheila!



Ingen kommentarer: