mandag 15. februar 2010

God mandag! :)

Heisann! :)
Her er eit par bilder av skattane mine! :)

Lissjemora berre eit par veker gammal!Lillemann passar godt på den nye lissjesystra si! :)
Storebror er glad i lissjesystra si!
Då var enda ei helg over, og ei ny veke er i gong! Idag har eg og allt tre ungane våre i kyrkja, storebror går på trusopplæring på mandagar, og alle dei andre 5 åringane (dei som vert 6 i år) får følge av barnehagen, men min 5 åring (snart 6 åring! :) ) har sjølvsagt fri mandagane, so då må mora, broren, ...og lissjesystra bli med! ...eigentlig er det berre koslig, er berre det at det har liksom våre noko KVAR dag i det siste føler eg, tannlegetimar, legetimar, timar på helsestasjon, barselgruppe, turn, sjukdom, eller morsdag og valentins, -og fastelaven på ein dag... Men men, trur ikkje det er slett sooo mykje på timeplanen denne veka! ;)

Eg har også våre på Dior-kurs idag, det var kjekt, so fekk vi servert ein heilt fantastisk god biffsnadder med ein nydelig "heimelaga" pepparsaus til, lærte om det nye på hudpleie-fronten, og litt om make-up! Eg elskar jobben min, og synest kursa er veldig spennende! For ca 2 år sidan, var eg på eit 2 dagers kurs i Bergen, reiste med buss ned, og bodde på hotell midt i smørøyet i Bergen, kor eg kooosa meg!!! :) Og reiste med fly heim tredje dagen! Det var gull verdt for ei då-verandes to-barnsmor som trengte litt kvalitetstid med seg sjølv! :)Her er eg i Bergen! :)Utsikta frå balkongen min!Eg på kjøpesenter i Bergen! :)
Klem Sheila

Ingen kommentarer: