onsdag 16. juni 2010

...late dagar!

Heisann! :)

Då er det ei stund igjen sidan siste innlegg, eg veit at eg ikkje er verdas mest trufaste med inlegga mine for tida, og i tillegg er det fint lite om interiør, mat også for so vidt, eg er litt treig med å ta bilder for tida, kjem på det etter måltida er oppetne, og det er no kjekkast å ha bilde å vise til oppskrifta.

Og på interiørfronten, skjer det lite her heime... Ingen ommøblering, ingen nye pynteting osv, håpar på at arbeidslysta/overskuddet kjem med sommaren, når den ein gong kjem! :)
Var i helga på RG-oppvisning med søstra mi, ho er so flink! ...har lyst å legge ved eit par bilder frå dagen... :)


Her er alle turnarane... Dei dansar rytmisk gymnastikk, veldig kjekt og fint å sjå på! :)


Lillemor synest også det var kjekt å sjå på! :)

Tre kjekke karar som kika på jentene som dansar! :)

So til eit nytt kapittel: uskuldige lillemor har no blitt ei lita fantehøne! :)

I dag har ho gjort to "fantestrekar" ... hehe... :)

Fyrst fann eg henne inne på badet der ho hadde ete på den grå augeskuggen min!


Ikkje lenge etter fann eg henne på soverommet vårt, der ho hadde drege ut alle kleda til gutane i dei to nederste hyllene, berre sjå på gliset kor fornøgd ho var! :) Søta mi! :)

Ønskar alle ei god helg! :)

Klem Sheila! :)

2 kommentarer:

Livet i Rudvegen 8 sa...

ÅÅå..so god ho er lisje gullhøna di!!!:)
Det fornøgde smilet!:)
Tenke meg Johannes også blir en liten fant so fort han finne ut korleis han skal krype..;)
klem

. sa...

Ho kledde no grå øyenskygge, ser eg :)