onsdag 11. august 2010

Fridag!

Hei! :)
Idag har lillemann hatt fri frå barnehagen, han har fri onsdagane og torsdagane. So idag har vi berre kosa oss...


Har passa guten til ei venninde av meg også idag, so gutane synest det var kjekt å ha besøk! :)








Tirsdag!
Kom ikkje inn på "Blogger" igår, so eg fekk ikkje lagt inn innlegg då... Eg laga fiskesuppe til middag, og inviterte søstra mi og sonen hennar på middag! :) Det va koselig! :)

Fiskesuppe!
I fiskesuppa i går, hadde eg brokkoli, paprika, chilli, poteter, gullerot, purre, torsk, reker og løk! Kokte alle grønsakene i fiskebuljong, laga jevning i ei anna panne av smør og mjøl, brukte krafta fra grønsakene til å spe i mjøljevninga, ca 1,5 l kraft... Deretter tok eg i eit par dl rømme. salt og pepper, fisken i bitar, rekene, og grønsakene! Trekte dette i 10 min. Serverte mini-baguettar til! :) Mmmm...


Etter middagen var det is på marka til dessert! :)


Lillemor delar gjerne is med lillemann etter at han har spist opp sin is! :)


Det vart ein tur til barnehagen, der dei fekk leike seg litt før leggetid! :)
Lillemor og lillemann på dibbe dua!


Kjekt å sile! :)




Tilbake til idag! :)
Bestemora til husbonden fyllte år i går, so vi tok turen på besøk idag! Hadde med oss resten av marsipankaka fra familieselskapet på søndag, og ein pakke til henne! :)



Her sit dei samla alle i sofaen og ser på svaneprinsessa! :)
Kos! :)
Ønskar alle ein fin kveld vidare! :)
Klem Sheila! :)

Ingen kommentarer: