lørdag 31. juli 2010

Shopping og taco! :)

Heia! :)
Idag har eg og ungane våre på tur til "byen" for å handle inn til kake-baking og diverse til barneselskap for storeguten min på mandag! :) Han fekk velge seg muffinsformer, pynt til sjokoladekaka, og fyll og pynt til marsipankaka si! :) (eg gløymde desverre å ta med kameraet mitt ut idag) :(
Dagen starta med eit morgenbad! :)
Her ei ei nybada lillemor! :)



Og her er to nybada gull! :)



I byen møtte vi mamma, og vi slo følge på shoppingrunda, som endte med at gutane fekk bli med mormora heim att! :)
Eg hadde handla inn til taco som vi skulle kose oss med, og synest det er litt kjedlig å sitte åleine å spise på laurdagskvelden, ringte å baud ei venninde og lisje-jenta hennar på kveldsmat! :)



Her sit dei klar for eit deilig taco-måltid! :)



Ho er so skjønn jenta deira, her sit ho med ei skål laurdagsgodt som ho fekk med meg! :) Eg og mannen min er faddera på henne...

No skal eg legge meg, so dokke får ha ei god natt! :)
Klem Sheila! :)

1 kommentar:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei :)))

Kor dokke kosa dokke da!!! Såg godt ut med Taco....ej elska no den type mat da ;))) Herlig lita jente ditta ja ♥

Ha en fin dag :)))