torsdag 15. april 2010

Sex and the city og gammal bibel! :)

God torsdags-kveld alle saman!
...alle og alle saman, eg har ikkje fått meg slik tellar, so eg veit ikkje kor monge/få som faktisk er innom bloggen min. Uansett, god kveld til dei som tek seg ein tur innom i kveld! :)
I går var gutane og eg på gås-unge-slang! :) Hehe... Tok med oss ei lita hage-saks, og fann oss ei mark som eg trur er kommunal, og var snare med å klippe oss ein bukett! :) Synest dei pyntar fint eg... :)

For 6 år sidan, var eg i Sverge på besøk til tanta mi og søskenbarna mine, då kom eg over denne gamle bibelen på ein brukt-butikk! Sidan har eg våre veldig glad i den, synest den er so fin! Den er ganske stor, det syns kansje ikkje so godt på bildet, men kan tenke meg at den er ca 20 x 25 cm...

Den er frå 1850


Fine detaljar!

Fekk denne sko-boksa med alle 6 sesongane av "Sex and the city" med søstra mi til jul, den kosar eg meg med når mannen min er på sjøen, sidan det ikkje akkurat er hans favoritt-serie! So då kosar eg meg av og til på sofaen med denne "sko-boksa", snacks, masse puter, eit deilig pledd og strikket mitt! ...og det skal eg gjere no, er ei vekes tid sidan sist eg gjorde det, men når eg fyrst gjer det, ser eg gjerne tre-fire episoder i slengen! :)
Ha ein fin kveld! :)
Stor klem frå Sheila! :)






3 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei hei ! ♥

For en vakker bibel, en virkelig skatt du har funnet deg der ! ♥

Og for en fin familie du har. ♥

Ønsker deg og dine en nydelig fredag, håper solen skinner hos deg ! ♥

Klem Anette :)

Guttemamma sa...

Deilig med sånn filmkvelder!! Og for en nydelig gammel bok,en skatt rett og slett.
Fin helg♥
klem

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Takk for flotte ord!!! Og herlige kommiser inne me mej !!

Koselig ♥

Steik det e absolutt den FLOTTASTE og LEKKRASTE bibel ej nåken gong he SETT!!!! ☺☺☺

Steik forstår godt att du e glad i den der ja!!!

Du kan no ha en give away og ta den som premie hihihihihi vakje ej morsom vel ;))) So kansje ej VINNE den hehe!!

Ønske dej en herlig lørdag ♥

Klem fra mej ♥