søndag 18. april 2010

Mine tre lys-kruner!

Snøen lavar plutselig ned ute, og vi har skifta til sommardekk, so sit eigentlig ganske innebura! ...so absolutt ikkje trilleføre, so idag har våre ein lat innedag! Til og med ein middag-kvil har eg lurt til meg mens lillemor sov sin andre lur, og gutane fekk sjå på Istid 3...
Kika meg litt rundt, og fann ut at idag tek eg å knipsar bilder av dei tre lysekrunene mine! Det blir dagens blogg-innlegg! :)
Denne heng over skinnsalongen i stua, fekk den i bryllaupsgåve av min far!
Denne heng over andre sofagruppa der vi sit å ser på t-v. ...Her uten lys!
Her med lys... :)

Denne heng over spisestua...

...slik ser den ut med lys! :)

Ønskar alle ein fortsatt fin søndag!

Klem frå Sheila! :)

4 kommentarer:

Siljes Hobbyrom sa...

Nice! Bare eelsker lysekroner! Den første der er jo helt utrolig nydelig! :)

Har lyst på ei over kjøkkenet her, hihi.. Men det kan vell bli for mange og, eller?? ;)

Nattaklem :)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Vakkert ! ♥ En her som elsker lysekroner også, hihi... Veldig fine alle tre syntes jeg ! ♥

Kjedelig at snøen laver ned hos dere, får håpe det gir seg snart ! ♥

Natti natt, sove godt ! ♥

Klem Anette

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Nydelige!!!! Det er så kjempeflott med lyskroner!!! Elska dei ♥

Er innom for å ønske dej ei super herlig veke Sheila ♥

Ja jeans elska ej!!!!!! Går omtrent kun i det ej hihihihi... finne egentlig mest jeans på only og vera moda..men so he ej oxså D&G jeans og Victoria Beckham ☺

Klem ♥

Monica sa...

utrolig skjønne lysekorner altså:) Ahh!! Den boksen du viser i innlegget under har jeg også sett på til prinsessa, angrer litt på at jeg ikke kjøpte den, men kjøpte en liten variant av den da. Så søte motiv på de boksene med de gammeldagse bildene, minner meg om glansbilder som jeg samlet på når jeg var liten. Ønsker deg en fin onsdag. klem monica