tirsdag 13. april 2010

Favotittmøbel og nypussa vindauge!

Heisann alle sammen! :)
Sjølv om det er SKJØNT når sola skin og solstrålane varmar og pyntar opp stua, er det noko som kjem til syne som slett ikkje er like skjønt... Nemlig grisette merker på vindauga frå små barnehender, støv, og anna skit! Heiv meg rundt å pussa vindauga i stua, spisestua og på kjøkkenet, vindauga i spisestua fekk eg til og med tatt frå utsida då eg rekk dei frå altanen, resten av vindauga på utsida skal min kjære husbonde få ta når han kjem heim! :) Uansett, det var hærlig å faktisk sjå gjennom dei igjen, kan faktisk nesten spegle meg i dei! :) hehe...
Monica med bloggen "det lille ekstra" oppfordrar oss til å vise fram vårt favoritt-møbel, og etter å ha tenkt meg nøye om, kom eg til at eg trur spisestuemøblane mine er min favoritt!

Kjøpte den brukt, den var antikk frå 1920 frå Bergen! Den var brun før eg mala den kvit! Den vart mykje finare no! Dama som eigde den kika på meg med store auger då eg sa at eg ville kjøpe den for so å male den. Ho verka ikkje heilt einig i at det var ein god ide`... Men eg er i allefall fornøgd! :)
Ein sosial samlingsplass! :) Her sit vi og spis kvart måltid, spelar spel, teiknar og malar, vi brukar denne plassen ekstremt mykje! Ein skikkelig kose-plass! Med monge gode minner! :)

Tenkte eg skulle legge ved eit bilete frå litt avstand for å vise dokke kor eg plasserte den nye tallerkenhylla og skrivepulten eg la ut FØR- og ETTER-bilder av for eit par dagar sidan!
Som dokke ser, står den å prydar innerste delen av spisestua, ein krok som ikkje vart brukt til noko! :) Ein kose krok vart det no! :)

Ha ein fin kvald med blant anna Frustrerte fruer på T-V programmet! :)

Klem Sheila!


2 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Kor kjekt du tok utfordringa du oxså ♥ FLOTT!! Kjek tå sjå...og kjempelekkert♥ Ditte kan du ♥

Tuuuusen takk for gode kommentarer vennen ♥ Kjekt du lika bordet da hehe..

Steik ej bladde mej nedover og trukje du ej he gått glipp ta nokren innlegg her me dej da!!!!!! Hmrf..hihihi!

Steike tid kor dritlekker den blei skrivepulten og tallerkenhylla!!!!!! Meina det!! Helt utrulig also kor "lite" so skal til ...veit det e mykje malararbeid da :)))

Og so hadde du AKKURAT passe med pynt på ♥ I LIKE ♥ So fint det var med skiltet og hjertet og sølveska...Ja ALT!! Kjekt å sjå ♥ He vor sooooo spente ej veit du hehe..

Her var masse anna flott å sjå oxså ta bilde...og det med make up skal ej sjå om ej fe tid å sjå på i morga tidlig eller kveld ♥

Ha en fin kveld :))

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hahaha ler ja der kan du sjå hihi!! Bladde mej nedover i går kveld , fant ikke nåke med make up ej hihi :)) Hadde dårlig tid så da måtte ej no ta det igjen i dag tenkte ej ♥

Ja ej he vor kjempespent!!! Og gjett om ej blei overraska over prosjektet ditt!!! Og i et hjørnet som ikke blei brukt til nåke , og so gjor det so UTRULIG masse utav sej!!!!

Nei du e kjempeflink , det ekke vanskelig å sjå , ser det på detaljane dine og alle bilda du teke att det ligg for dej det her!! KJEKT ♥

Takk for koselig kommentar en gong til da ♥ No må ej stikke , skal te tannlegen i bya med lille victoria ♥ SHOPPING PÅ MOA ♥ Hiiiiihaaa

Snx da Sheila :))