søndag 6. mars 2011

Hærlig søndag!

Likar søndagar, hærlig å gå i pysjamas til longt ut på førmiddagen, drikke ein varm kopp te i sofaen framfor barne t-v på morgenkvisten, før det er lys i nokon av nabo-husa, ete sein frukost, lage ein god middag, og gjerne ha middagsgjestar eller kaffigjestar, sjå på Star Wars saman med gutane etter at lillemor har lagt seg,
det er ein "typisk" søndag!
Ein skikkelig kosedag! :)


Her sit tre gull å et frukost... :)
Fra venstre; tanteungen min, lillemann og lillemor! :)




Gutane var ute på marka å rann seg på akebrett mens vi venta på middagen.
Hadde potetball (og restane av eit spekekjøttlår) til middag idag, inviterte ei venninde av meg til å ete saman med oss, det er koselig å ha selskap! :)
Til dessert idag hadde eg laga karamellpudding... :)




Her sit venninda mi å les bok for lillemor! :) Kosa seg! :)



Dei to minste gulla mine klare for senga mens dei ventar på at storebror skal kome heim frå vinterferie! :)

No er dei alle tre klare for senga, og ei ny veke med skule og barnehage, ja kvardagen!
Ha ein fin søndagskveld!
Klem Sheila! :)

1 kommentar:

lisje astrid's husblogg sa...

Hei Sheila:)
Alltid så koselege bilder her ifrå:)

Tusen takk for slike fine ord frå deg♥
Ja,du som likar matlaging MÅ prøve denne..VELDIG god!

Eg sit her og ventar på store piene mine som har vore i Bergen i ferien..Saknar dei SÅÅÅÅÅ mykje..

God ny veke♥

Klem frå Astrid