tirsdag 19. juli 2011

Idag har vi våre litt rundt omkring, eg og ungane... Var i Vik og ordna diverse ting, handla litt og stakk ut til svigersane, men dei var ikkje heime. For heim å laga panert hyse til middag... Har rydda og vaska litt osv... Kameraet mitt var tomt for batteri idag, so eg har ikkje nokon ferske bilder, so leita litt i arkivet, og slengte ned eit par gamle bilder av litt av kvart... :)



Her er eit bilde av fotball-laget til storebror! :)




Her står han stolt med sin aller fyrste pokal! :)




Vi har nyst våre i to bryllaup eg og husbonden, bilda frå det fyrste ligg på hans maskin, so eg hadde berre eit bilde av meg og han frå bryllaup nr 2. Her er vi ganske seint på natta, storkosa oss! :)





Eg og pusen som vi måtte levere tilbake pga allergi... :( Han var so skjønn og god! :)


Lillemor og Pinky! :)

Ingen kommentarer: