tirsdag 13. september 2011

Barnesong og middag i kirka! :)

Annankvar tirsdag et vi middag i kirka! :) ...då er det nemlig barnesong, å då startar vi med deilig middag frå hotellet før vi tek til å synge å høyre på bibelfortellingar, veldig koselig! :)



Idag fekk vi servert gryte av lam trur eg det var, vi fekk poteter og salat til. Her på bildet sit eg, lillemor, lillemann og prinsessa til venstre er fadderjenta til meg og husbonden, ho fylde 3 år idag! :) Hipp hipp hurra! :)



Her synger vi om Noahs ark! :)




Kveldskos for meg sjølv! :)

No har ungane lagt seg og det er stilt i huset, då brukar husmora å leite fram noko godt frå godteri-skapet, idag blei det potetgull og salte laban... Nammenamm! :) (dårlig uvane)





Levandes lys gjer stemninga litt koslig sjøl om eg sit her åleine...
No er det forresten berre 2 dagar til min kjære kjem heim frå sjøen etter snart 5 veker vekke, det skal bli godt!!! :D Saknar han so mykje! Skal også bli godt å vere to igjen om å få kvardagane til å gå opp...! :)




Måtte berre ta eit bilde av den skjønne jenta mi som ligg å søv so godt! Ho elskar alle bamsane sine, helst skal heile senga vere full av dei! Her har ho 4 stk rundt seg... :)





Ja, bildet talar eigentlig for seg sjølv! ...på tide å ta ei skikkelig opprydning før husbonden kjem heim?? ...denne kråa vart plutselig lillemor`s leikekrå, og det er greitt det, sidan ho enda ikkje har fått sitt eige rom, men når eg i tillegg brukar den til å tørke klær, legge sammen klær, storebror gjer leksene sine der (på ein pult som ikkje viser på bildet...) kan det plutselig bli litt trangt om plassen både for den eine og den andre, jaja, trur eg skal ta det imorga, no blir det enda meir sofa-kos! :)



Ha ein fin kveld alle sammen! :)


Sheila! :)

Ingen kommentarer: