tirsdag 17. august 2010

Sol og sommar! :)

Heisann! :)
Grunna rangling i går kveld, kjem gårsdagens blogg-innlegg no... :) Var på klubb saman med 6 gode venninder, og var ikkje heime før ca halv ett...
Fekk servert taco, og heimelaga iskrem til dessert! Mmmm... :) Vart mykje skravling, og vi kosa oss mykje! :)
Badestranda!
I går var det også kjempefint ver, so vi for til stranda! ...lillemor kosar seg på teppet! (på bildet)
Mamma og søstra mi kom også på stranda idag! :)
Lillemann kosar seg med ein pose potetgull! :)
Søstra mi! :)



Eg og lillemor tok oss ein liten tur med baderingen! :)

Deilig var det! :)


Lillemor kosar seg med kjeks! :)


Venninda mi kom, so vi måtte ta eit slag med tennis/badmington... :)





Lillemann på vei ut for å dykke!


Her leita gutane etter krabbe, flyndre, reker osv... Største guten er sonen til venninda mi!


Her sit dei å ser på fangsten sin, blei ein del til slutt! :)



Søta mi! :)


Er litt usikker på kva det er lillemann viser meg her, men det er sikkert noko av havets "delikatesser"...



Venninda mi slappar av, og nyt sola! :)





Tre flotte gutar! :)


Utsikta frå stuevinduet idagtidlig... Ser ut som det vert flott ver idag også! :)



Idag skal eg og ungane på kaffi til søskenbarnet mitt, og so skal vi i selskap til ein bitte liten kompis som fyller 1 år! :) ...seinare må vi gjere klar sekken osv til storeguten min som skal byrje på skulen imorga, hjelpe meg kor spendt eg er, kjenner kor det kriblar i magen når eg tenker på det... Gler oss også da, både eg og storebror!
I tillegg kjem pappsen imorga, so det gledar vi oss masse til! ...berre synd at han akkurat ikkje rekk fyrste skuledagen! Men hn får bli med ein tur på fredagen! :)
Ha ein super dag alle sammen! :)
Klem frå Sheila! :)




Ingen kommentarer: