mandag 2. august 2010

Bursdagsgut! :)

Happy birthday! :)

Storebror fylte 6 år idag, han har hatt nedtelling til denne dagen leeenge, og eg er kjempeglad for at han storkosa seg på dagen sin! :)


Tidlig på morgenkvisten fekk han opne pakkane sine frå oss! :)

Han fekk seg Bakugan-spel, og 7 nye pokemon/bakugan! Han vart kjempeglad! :)
Her sit han og lisjebroren og spelar! :)
Lillemor ville også spele! :)

Mamma kom for å passe lillemor slik eg fekk rydde, styre, lage kake osv! Det var til stoooor hjelp! :) Tusen takk mamma! :)

Storebror måtte sjølvsagt få pynte sjokoladekaka si sjølv! :)


Masse nonstop, seigemenn og bamsemums på! :)
Fin blei den det! :)


Mormora kom tidlig med pakke idag, han var so heldig å få seg nytt spel til nintendo ds-en sin! :)


Her lagar eg muffins!


Marsipankaka som eg laga til han, han var fornøgd med spiderman-kaka! :)


So måtte vi synge bursdags-songen, og han valgte den norske versonen! :)

Her skal han til å blåse ut lysa! :)


Vi pynta med Lynet mc Queen- duk, -serviettar, -fat, -koppar og godteposar! :)


Her sit gjengen samla rundt bordet, ho i svart er venninda mi som var til god hjelp under barneselskap med 9 ungar pluss ei lillemor på arma! :) ...og ikkje minst ein husbonde på sjøen, ja! ;) Guten ho står ved sida av er sonen hennar...


Her leikar dei seg ute!


På kvelden etter barneselskapet, trilla vi oss ein liten tur opp til farmora mi, som hadde besøk av søskenbarna våre, broren min og kjæresten hans! :)
Takk for idag! :)
Dagen har våre perfekt, skulla berre hatt pappsen heime, då hadde det vår komplett! :)
Nattaklem frå Sheila! :)

2 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

GRATULERER til ein flott gut!

Å flinke mammaen hans...
Dei lekre kakene da!

Ser ut som eit perfekt selskap♥

God tysdag:)

Klem frå Astrid♥

Livet i Rudvegen 8 sa...

Kor koslig dokke hadde det!
Du er super flink Sheila:)

Kan tenke meg alle dine små var veldig fornøgde, og alltid kjekt å ha ei mamma som hjelpe til:)
klem