mandag 3. mai 2010

Mannen endelig heime! :D

Endelig har min kjære mann komt heim frå sjøen etter snart 5 veker! :) ...derfor eg ikkje har våre so aktiv her inne dei siste dagane! Vi har kosa oss, eg har blitt med han på tur med frysebilen (han og ein kompis driv eit firma der dei sel fisk og liknande varer), vi har kosa oss heime saman med ungane, og ellers berre tatt livet heilt med ro! :)
I går hadde vi hadde kveite til middag, og eg og lillemann laga horn som vi hadde attåt kaffien seinare, fekk besøk av svigermor! :)

Vi brukte også søndagen til å spele spel, Den forsvunne diamant er favoritt-spelet til gutane for tida... :)

Gutane den dagen pappsen kom heim frå sjøen, då er det godteri sjøl om det ikkje er laurdag! :) T-skjortene dei har på seg, kjøpte han i Australia... Kenguru, koala, og diverse andre trykk på!Haribo pose med mykje forskjellig! :)Dei fekk seg også blyant, linjal og viskelær med haiar på frå Australia!

Lillemor fekk seg panda-bamse med silke-bluse frå Kina, og ein sprettball med ein koala inni frå Australia! :)


Denne "mursteinen" med ein del av den kinesiske mur hadde han også med heim frå Kina!

...nærbilde!


Kenguru-skinn frå Australia...



Og tavlekrit til meg! :) Skjære julafta når husbonden kjem heim igjen! :)

Ha ein fin mandag!

Klem Sheila! :)

1 kommentar:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Du tek utrulig flotte bildet!!!! Ei stund sida ej va her inne no , og takk for kommentaren inne me mej ♥ Va kjekt å treffe på dej da :)) Skikkelig hjerteknusar lisjesnuppa di ♥

Ser det ho kosa sej mej flaska :)) Flink å bake med ser ej :)) Såg nauta goe ut :)

Kos dokke alle sammen ♥

Klem hege ♥