onsdag 5. mai 2010

Onsdag! :)

Heisann! :)
Idag har eg våre på trillatur saman med barselgruppa igjen, ein koslig tur, som endte på eit kafe-besøk! :)
Veret har våre kjempefint idag, no trur eg våren er på veg! :) Håpar på kjempever til 17. mai... :)
Vi har `og hatt besøk av ein kompiss frå barnehagen, so gutane har kosa seg masse! :)
Breiflabb til middag! Mmmm, det er so godt! :) (hmmm, fisken ligg godt gjømt under brokkoli og diverse ser eg no, hehe...)
Vender fiskestykka i mjølblanding og steikar dei, deretter legg vi dei i ei ildfast form og heller over malfløte, brokkoli, løk, litt kål, litt paprika og diverse krydder, puttar dette i bakarovnen i 15-20 min... Poteter og gullerøtter til! Nam nam! :)

Knaggerekke i gangen...

"Family, all because two people fell in love!"
Ei hylle på veggen i stua!


Gutane kosa seg med appelsinjuise til kvelds som dei hadde pressa sjølv, det synest dei er stas! :)
No skal eg snart til å sjå Farmen, gleeedar meg til finala på laurdag! :)
Sjølv om min favoritt ikkje er med lenger, er det fortsatt spennande å sjå kven som stikk av med hytta og bilen! :)
Ha ein fin kveld, no blir det sofa-kos med kjærsten! ...somme spør; " sidan dokke er gift, er han ikkje då mannen din?" :) Då svarar eg at det er han også, men synest det høyres litt kosligare ut med kjærasten! :) ...enig? hehe...
Uansett, fin kveld til alle! :)
Klem Sheila! :)

4 kommentarer:

Siljes Hobbyrom sa...

Mange flotte detaljer!

Ønsker deg også en fin kveld! :)

Elis@beth sa...

Så koselig dag! Vi elsker også breiflabb-.mannen har eget fiskebruk så vi har fisk i overflod!
NAM

Klem!

Guttemamma sa...

Veldig enig,kaller ofte mannen min for "kjær'sten"!! Så fin knaggrekke og hylle!!
Ha en herlig helg♥
klem

Joy sa...

Ååå.. så fina bilder du visar fram! Måste le lite när jag såg att du hade helt lik hylla, kanggrekke, kleshenger, pyntehjerte, pyntebilde som meg... Det betyder med andra ord att du har väldigt god smak, hi hi! ;)

Rikgt god helg till dig!
Kramar Joy