tirsdag 2. mars 2010

Tirsdag!

Heisann! :)


Sidan min mor er veldig flink til å sy, har ho fått i oppgåve å sy dei tre viktigaste kjolane, som også har den største betydninga i heile verda for meg, nemlig brudekjolen min, og dåpskjolane til ungane! Sidan dei to fyrste ungane våre blei gutar, døypte dei seg i same kjolen, men då vi fekk oss ei lita jente, måtte ho sjølsagt få ny, sidan gutane sin var blå! Er dei ikkje nydelige...? :)


Her er lillemor i sin dåpskjole! :)
Har også våre på ei lita handlerunde idag, skulle stad å finne sko til storebroren! Då eg såg denne tøffe skåla til å ha kvitløk oppi, greidde eg ikkje gå forbi, eg har nemlig våre litt usikker på om kvitløken eigentlig skal ligge kjølig, eller i romtemp. Trur den skal bli oppbevarast tørrt eigentlig, i romtemperatur, å då skal den få ta seg godt ut også der den skal stå på kjøkkenbenken min! :)


Kjøpte også to skåler i same stil der det står "olives" på, men eg tenkte det passa fint til tomatane mine for ex.
Det nermaste er like lite som det bakerste, såg berre litt større ut på bildet ser eg...


So gløymde eg å vise dokke Norges-glasa eg kjøpte den dagen eg var på bruktbutikken, (der eg fann det servise med småroser på...) I norges-glasa har eg forskjellige sortar pasta og kavringar! :)


Storebror trengte seg nokren nye sko som nemt, her er det nye paret! :) Litt varmare enn vanlige joggesko, men ikkje like fora som vinterskona, ein mellomting som eg har sakna...

Idag mens eg holdt på med middagen, kika eg bort i fruktskåla og såg at epla strax måtte etast, eller brukast... Heiv meg rundt å laga ei eplekake-røre/deig. Eplekake er enkelt å lage, å sooo godt da! :) Laga ei dobbel oppskrift slik at eg kan fryse ned ein del! Er so kjekt å ha stykker i frysaren i tilfelle uventa besøk... :) Gutane var sjølvsagt svært fornøgde med dagens dessert...
Eplekake MÅ serverast med krem eller iskrem til! :)


Eplekake!

125 g smør

125 g sukker

125 g kveitemjøl

2 egg

1 ts bakepulver

1-2 epler

Smør og sukker rørast kvitt, bland så i eitt og eitt egg, deretter mjølet og bakepulveret. Ha dette i ei rund form, (eller doble røra og ha det i ei lita langpanne som eg gjorde denne gongen...) Skrell epla og skjer dei i båtar, he desse på kaka, og strø over kanel og sukker.

Steik kaka på 200 grader på nederste rille i 20 min.

Ha ein fin kveld, no skal husmora her kose seg med Frustrerte fruer, popcorn og eit glas Solo! ;)



Klem Sheila!










1 kommentar:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Go Morn Sheila :o)))

Den Charlic krukka he ej oxså sett på...den e kjempeflott!!! Fatene/småskålene e no fine til agurk og tomat osv til frokostbordet :o)

Kor heldig du var som fann Norgesglass da...var det på Hareid eller Ulsteinvik på bruktbutikken du var? Stilig å ha på sjablonger på dei glasa der...litt stor skrift kansje..mmmm! hehe..

Eplekaka såg nyyyyyydelig ut..virker som du e flink på kjøkkenet og liker å lage mat..:o)

Eldstegutten sine sko var veldig flotte...og dei såg gode ut! Håper berre våren kjem no da...smil!!!

Ønsker dej ei flott veke vidare..

Klem fra mej..