tirsdag 4. oktober 2011

Stikk....

Søstra mi har tatt kurs i akkupunktur, og eg er prøvekanin! :O



Her sit vi begge i full fokus! :)



Slik endte det... 5 nåler i kvar øyre! Dette skal gjere meg avslappa, gjere nattesøvnen bedre, og om man slit med deperisjon eller liknande skal dette gjere godt, om man har rus-problemer skal abstinensane bli mildare, hodepine og andre smerter i kropp og sjel skal også bli betre, og mykje meir... So no skal eg vel sjå at eg blir eit nytt menneske, ikkje at eg slit med alt dette her, men det kan vel ikkje skade å vere forsøkskanin vil eg tru... Håper eg! :/ Neida, søstra mi har forsikra meg om at eg tek IKKJE skade av det! :) ...hehe... Får stole på ho! ;)



Med dette ruskeveret er det koslig å tenne lys på kvelden, det gjer stemninga mykje bedre! :)




Kjøpte meg ei ny lys-lykt idag, synest denne frå Villeroy & Boch var enkel og fin! :)




Kjøpte meg også desse to lysestakane frå Nille idag til ein nette sum av 34,90 pr stk... :)


No skal eg legge meg, so dokke får ha god natt alle sammen! :)



Sheila! :)

Ingen kommentarer: